Završen Festival vina na Kopaoniku

Prvi zimski festival vina "Winterfest" na kome je nastupilo blizu 30 vinarija iz Srbije, Makedonije, Italije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Slovenije završen je večeras u hotelu Grand na Kopaoniku.

sxc.hu, ilustracija

KOPAONIK - Prvi zimski festival vina "Winterfest" na kome je nastupilo blizu 30 vinarija iz Srbije, Makedonije, Italije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Slovenije završen je večeras u hotelu Grand na Kopaoniku.

Na tom dvodnevnom "hepeningu dobre kapljice" nastupilo je i nekoliko proizvođača rakije iz Srbije, a svi oni su istakli da je ovakva manifestacija bila potrebna kako samim vinarima i proizvođačima rakije, tako i Kopaoniku, jer upotpunjuje njegovu turističku ponudu.

Veliku pažnju posetilaca festivala privukla je vinarija "Antić" iz Orahovca kako zbog kvaliteta svojih vina, tako i zbog činjenice da ta vina dolaze iz vinarije iz srpske enklave južno od Ibra.

"Vinarija ima kapacitet od 40.000 litara, a pored sopstvenog vinograda, grožđe otkupljujemo od malih proizvođaca iz enklave i na taj način i njima pomažemo da obezbede egzistenciju", rekao je Tanjugu direktor marketinga te vinarije Nebojša Peković.

Makedonske vinarije na Kopaoniku su zastupale vinarije "Kamnik" iz Skoplja i "Bovin" iz Negotina na Vardaru čiji je direktor Djorđe Trenov istakao da je srpsko tržište po tradiciji najinteresantniji za sve makedonske vinare. "Vinarija 'Bovin' u Srbiju trenutno izvozi 50.000 flaša vina na godišnjem nivou, a verujem da može da se proda od 150.000 do 200.000 flaša", rekao je Trenov.

Menadžerka vinarije "Kamnik" Natalija Kuzmanovska istakla je da je ta vinarija već pet godina zastupljena na srpskom tržištu sa svojim visokokvalitetnim vinima. Oni su naglasili da je evidentan napredak u kulturi pijenja vina u Srbiji i vinarstva uopšte, te da im je drago što su njihovi proizvodi našli svoje mesto na sve probirljivijem tržištu koje je, kako su rekli, zna da prepozna kvalitet.

Jedan od proizvođača rakije koji je nastupio na "Winterfestu" je "Promont destilerija" iz Novog Sada koji je ovu manifestaciju iskoristio za promociju svojih voćnih rakija "Premijer".

"Želja nam je bila da promovišemo naše proizvode koji su i pored činjenice da smo novi na tržištu već prepoznatljivi i po kvalitetu i po ekskluzivnoj ambalaži", rekao je tehnolog Mileta Manović.

                       

 

Tagovi: Kopaonik, vino, Festival vina

Share