Vrednost brenda Srbija porasla 17 odsto - na 40 milijardi dolara

Vrednost brenda Srbija procenjena je na 40 milijardi dolara, što je porast od 17 odsto u odnosu na prošlogodišnjih 34 milijarde dolara, prema najnovijem izveštaju "Države kao brendovi za 2018." koji objavljuje globalna konsultantska kompanija "Brend fajnens" (Brand Finance).

Foto Tanjug/N.Jovanović, ilustracija

LONDON - Vrednost brenda Srbija procenjena je na 40 milijardi dolara, što je porast od 17 odsto u odnosu na prošlogodišnjih 34 milijarde dolara, prema najnovijem izveštaju "Države kao brendovi za 2018." koji objavljuje globalna konsultantska kompanija "Brend fajnens" (Brand Finance).

Srbija se tako popela za jedno mesto u odnosu na 2017. godinu zauzevši 80. poziciju na novoj rang listi među 100 država sveta koje su vrednovane kao brendovi.

 

Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa

Tagovi: Brendovi, najvredniji, Srbija

Share