Direct Medija postaje deo United Medije

United Medija predala je danas Komisiji za zaštitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji Direct Medija na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtev za odobrenje Direct Mediji za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora.

Foto logo

BEOGRAD - United Medija predala je danas Komisiji za zaštitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji Direct Medija na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtev za odobrenje Direct Mediji za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora.

"Direct Medija je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u više zemalja regiona, odlične odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razrađene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadržaja. Zbog toga smo ih prepoznali i kao odličnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu", kaže direktor United Medije Aleksandra Subotić.

 

 

Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa

Tagovi: Direct Medija, United Medija

Share