Munjiza:Opstaće kompanije koje se prilagode digitalnom dobu

Vlasnik i direktor konultantske firme "Jakov Viktor" iz Zagreba, Drago Munjiza, smatra da budućnost prehrambeno-trgovinskih kompanija u regionu leži u njihovom udruživanju interesa i prilagođavanju digitalnom načinu kupovine koji sve više dominira među potrošačima.

Tanjug, ilustracija

BEOGRAD - Vlasnik i direktor konultantske firme "Jakov Viktor" iz Zagreba, Drago Munjiza, smatra da budućnost prehrambeno-trgovinskih kompanija u regionu leži u njihovom udruživanju interesa i prilagođavanju digitalnom načinu kupovine koji sve više dominira među potrošačima.

"Onlajn trgovina postaje sve dominantnija, ali se koncepti onlajna rade pre svega za šira tržišta, zbog čega se naše kompanije nećkaju da u to i uđu", izjavio je Munjiza za Tanjug na 7. regionalnoj konferenciji FMCG "Retail and Agribusineš Arena" održanoj danas u Beogradu.

 

 

Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa

Tagovi: Munjiza kompanije digitalno

Share