Šašić: Potrošače više ne brinu cene, već sigurnost zaposlenja

Rastuće cene više nisu najviša briga potrošača u Srbiji, već je prva briga sada sigurnost zaposlenja, odnosno strah od gubitka posla, kaže Ivan Šašić konsultant za prodajnu efikasnost iz kompanije Nielsen Srbija.

Foto Pixabay.com, ilustracija

BEOGRAD - Rastuće cene više nisu najviša briga potrošača u Srbiji, već je prva briga sada sigurnost zaposlenja, odnosno strah od gubitka posla, kaže Ivan Šašić konsultant za prodajnu efikasnost iz kompanije Nielsen Srbija.

Šašić je, na 7. regionalnoj konferenciji FMCG "Retail and Agribusineš Arena" koja se održava danas u Beogradu, rekao da su rat i terorizam druga najveća briga koja mori građane u Srbiji.

 

 

Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa

Tagovi: Cene, potrošači, zaposlenje

Share