Virtuelni savetnik za klijente banaka

Građanima Srbije koji koriste internet i mobilno bankarstvo od sada je dostupna usluga virtuelnog savetnika, posebna funkcija pomoću koje će imati bolji uvid u svoje finansije, efikasnije planirati štednju i ulaganja, preciznije analizirati ...

sxc.hu/flavivooka, ilustracija

BEOGRAD - Građanima Srbije koji koriste internet i mobilno bankarstvo od sada je dostupna usluga virtuelnog savetnika, posebna funkcija pomoću koje će imati bolji uvid u svoje finansije, efikasnije planirati štednju i ulaganja, preciznije analizirati prihode i troškove, saopštila je danas kompanija Aseko SEE (Asseco).

Ta kompanija će predstaviti virtuelnog savetnika za internet i mobilno bankarstvo i brojne druge inovacije koje olakšavaju finansijske transakcije građanima i samim bankama, na konferenciji "Tehnobank 2013", koja se održava 10. i 11. aprila, čiji je Aseko generalni sponzor.     

"Internet bankarstvo koje smo razvili i koje koristi većina banaka u Srbiji, ali i brojne komercijalne banke u regionu, maksimalno olakšava život ljudima i pruža im jednu sasvim novu dimenziju, kada je reč o pristupu njihovim bankovnim računima i svim vrstama finansijskih transakcija," izjavio je viši konsultant za elektronsko bankarstvo iz Aseka, Miša Tomašev.

"Rešenje 'veb 2.0' predstavlja virtuelni bankarski šalter u pravom smislu te reči, koji radi 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji, na zadovoljstvo kako građana, tako i banaka. Sistem funkcioniše bez obzira na uređaj kojim građanin pristupa računu (računar, laptop, tablet ili mobilni telefon), i bez obzira na operativni sistem pod kojim uređaj funkcioniše", naveo je on.  

Kompanija Aseko imaće na konferenciji centralni štand sastavljen od tri celine - "houm banking korner" (Home Banking corner), gde će biti predstavljena najnovija rešenja za platni sistem, zatim koncept "dizajnirajte svoju budućnost plaćanja", gde će posetioci imati priliku da kreiraju sopstvene transakcije preko bankomata, koristeći Aseko aplikaciju, i Aseko kafe.

Posebna pažnja biće posvećena aplikacijama i kompletnim sistemima za upotrebu mobilnih telefona u plaćanju i podizanju novca, što predstavlja budućnost, pošto se procenjuje da će do 2017. godine broj korisnika mobilnog bankarstva u svetu premašiti jednu milijardu ljudi.

Pored toga, biće predstavljene i "samouslužne ekspoziture" koje korisnicima omogućavaju da bez prisustva plaćaju račune za Infostan, struju, telekom i kablovske operatere, proveravaju stanje na računu, štampaju izvode stanja, obavljaju menjačke poslove, podižu gotovinu mobilnim telefonom bez kreditne kartice, pa i da uplaćuju, odnosno deponuju, gotovinu. 

Tagovi: banke, virtuleni savetnik

Share